utorok, 10. marca 2015

Miss Sporty, So Clean Powder




Ahojte! 

Ako sa máte? Dúfam, že dobre. Ospravedlňujem sa za dlhšiu neaktivitu v poslednej dobe. Neviem, ako to niektoré baby stíhajú. Písať zaujímavé články na blog a točiť aj videá na YouTube. Ak máte nejakú radu, určite mi dajte vedieť :D!

Dnes by som vám chcela priblížiť jeden produkt. Kúpila som si ho už dávnejšie. Je to púder od Miss Sporty, So Clear, 03. Ja mám trošku tmavšiu tvár, takže som si vybrala aj tmavší odtieň. Neviem, či ste o ňom počuli alebo ho videli, alebo ho máte doma. Bohužiaľ, neviem presnú cenu. Bolo to okolo 2-3 €. 

Čo sa týka obalu, je plastový a má peknú modrú farbu. Pôsobí trochu lacne (čo aj v skutočnosti je). Keď ho otvoríte, uvidíte aj malé zrkadielko, ktoré je vhodné hlavne pri cestovaní. Okolie mi príde ako nedokončené. 

A čo samotný produkt? Musím povedať, že nie som vôbec spokojná. Myslela som si, že bude úplne iný. Najhoršie na ňom je, že sa veľmi práši. Ja ho mám už zopár týždňov a pravidelne ho určite nepoužívam. No sami posúďte, koľko mi z tohto púdru zostalo. Je to bieda. Nechcem veľmi hovoriť o odtieni, ten som si vyberala sama. No na to, že mám trošku tmavšiu pleť som si myslela, že mi bude sedieť. Opak je pravdou. Stačila by mi úplne 01. 

Samozrejme, videla som video, v ktorom ho jedno dievča vychvaľovalo do nebies. Hlavne na jej odporúčanie som si ho išla aj ja kúpiť. No je to aj o človeku. Aké nároky na kozmetiku máte vy a čo vyhovuje vám. Ja vyjadrujem nespokojnosť a sklamanie. Určite je v drogérií mnoho ďalších produktov v tej istej cene, ale v oveľa lepšej kvalite. 

Vyskúšali ste niekedy už tento produkt? Čo si o ňom myslíte?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára