nedeľa 1. februára 2015

Zdravý nedeľný obed? Žiadny problém.



Ahojte!!

Dnes tu mám pre vás prvý článok, v ktorom vám ukážem, ako niečo pripraviť. Bude to veľmi zdravý a jednoduchý šalát. Môžte si ho dať na večeru, obed, desiatu... jednoducho na všetko. Dokonca nepotrebujete ani veľa ingrediencií.

Začneme teda tým, že pripravíme všetko, čo budeme potrebovať. Je to:
-1 hlávka čínskeho šalátu
-6 a viac cherry paradajok
-1 veľkú žltú papriku
-polovicu väčšej uhorky
-7 plátkov syru
-tatársku omáčku/biely jogurt/cesnakovú omáčku
-korenie z Justu
-olivový olej
-cesnak

-môžte si k tomu pridať aj šunku alebo udusené kuracie mäsko tak, ako v mojom prípade
-vegetariáni majú možnosť s tofu

1.) Najskôr si nakrájame šalát a vložíme do veľkej šalátovej misy.
2.) Nakrájame si plátkový syr na tenké prúžky a posypeme ním šalát.


3.) Aby mal šalát lepšiu chuť, naložíme si papriku do nami pripraveného nálevu. Nálev si pripravíme z olivového oleja, jemne nastrúhaného cesnaku a korenia z Justu. Do neho vložíme papriku a zamiešame.




4.) Pokračujeme uhorkou. Tú si nakrájame na jemné prúžky. Bohužiaľ neodfotila som ani uhorky, ani paradajky po krájaní, ťakže vám ich ukážem pred :D.


5.) Paradajky si najskôr rozkrojíme na pólku a potom znova na pólku. Takže nám vzniknú štvrťky.


6.) Najskôr pridáme papriku.


7.) Potom uhorku.


8.) A nakoniec paradajky.


9.) Všetko zamiešame.


10.) Na šalát dáme mäsko/tofu a lyžičku tatárskej omáčky/bieleho jogurtu/cesnakovej omáčky.





11.) A prajem dobrú chuť!!! :)




11 komentárov:

  1. vypadá to opravdu skvěle :)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde zrovna probíhá GIVEAWAY!
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to vážně dobře, jen bych si nejspíš odpustila ten dresing/tatarku, aby to mělo co nejzdravější efekt, každopádně jen co vidím tu zeleninu, už dostávám chutě, uaaa. (y)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej :D ja som aj písala, že môžte si dať napríklad biely jogurt. Mne však biely jogurt nechutí :D, tak som si dala tú tatársku.

      Odstrániť
  3. Uuhm tak to by som si dala s kuracím mäskom ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá krásně :) Podobné kombinace mám nejradši.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mnaaam uz teraz som hladnááá :)))

    OdpovedaťOdstrániť