pondelok, 16. februára 2015

Ovsená placka na prázdninové raňajky



Ahojte!!

Ako sa máte? Ja sa mám výborne! Dnes sa mi začali jarné prázdniny! A keďže sme toho v škole mali minulý týždeň fakt veľa, voľný týždeň mi padne vhod. Ďalšia výhoda spojená s voľnom? No predsa raňajky! Cez týždeň si ich nestíham robiť, takže jediné dni, kedy si môžem poriadne užiť raňajky sú sobota a nedeľa. Možno si hovoríte, prečo ich cez týždeň nestíham... noooo.... ja si všetko potrebujem pekne pripraviť a potom minimálne 30 minút kľudne jesť.

Dnes som sa teda rozhodla ukázať vám moje zdravé raňajky. Teda, nie všetky. Len tie, čo som mala dnes. A dnes som mala na raňajky ovsenú placku. Počuli ste už o tom niekedy? Nie? Tak čítajte ďalej.

Budeme potrebovať: ovsené vločky, 1 vajíčko, cukor (ja som použila ešte čokoládové proteíny a škoricu, no je to na vás)





1.) Do misky dáme ovsené vločky (1/2 cup).



2.) Pokračujeme 1 vajíčkom.


3.) Teraz už len trochu osladíme cukrom (1/2 tbsp).



4.) Ak máte doma škoricu alebo nejaké proteíny, môžte ich pridať tiež.



5.) Všetko pekne zamiešame.


Ak je hmota príliš riedka, pridáme ešte ovsené vločky.


6.) Placku dáme na panvičku (odporúčam pri najmenšom až strednom plameni) a čakáme, kým jej okraje nezhnednú.


7.) Potom placku obrátime. Pri tomto kroku sa vám však placka môže rozpadnúť. To sa stane vtedy, ak pridáte veľa ovsených vločiek alebo máte malé vajíčko.


8.) Placku položíme na tanier. Ja nikdy nečakám, kým vychladne. Okamžite sa do nej pustím. Aby vám viac chutila, môžte si dať na vrch nejaký lekvár. Ja som použila hroznový a do stredu som si dala lesné ovocie. Dobrú chuť :) !



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára