štvrtok 5. februára 2015

Nail Art Tutorial



Ahojte!

Keď ste poctivo čítali minulý článok, určite viete, o čom tento dnešný bude. Pre tých, ktorí až tak pozorne nečítali, len si pozreli pekné inšpiratívne obrázky, radím čítať ďalej. Totiž, povedala som vám, že sa mi niektoré nechtíky až natoľko zapáčili, že vám v najbližšom článku ukážem, ako na nich. V ten deň som bola taká nadšená, že som sa rozhodla hneď aj článok nafotiť. Čakáte nejaké to ALE? Žiadne nie je! Všetko vyšlo podľa mojich predstáv a s nechtami som úplne spokojná. Sú elegantné a veeeeľmi sa mi páčia. A ktoré to sú??? 

Tadáááá!!

Sú to tieto krásne matné čierne nechtíky so zlatými trojuholníkmi (neviem, ako by som ich mala inak nazvať) v strede. Zapáčili sa vám? Vrhnime sa teda na to!!

Budete potrebovať len 3 laky. Ja som nafotila všetky trblietkavé, takže si môžte vybrať aj s akou farebnou kombináciou by ste to chceli robiť. Čo vám však určite treba je:

Čierny lak


Matný priesvitný lak


Trblietavý lak- stačí jeden




Lepiacu pásku a nožnice samozrejme


1.) Začneme tým, že si celé nechty natrieme čiernym lakom. 


2.) Pokračujeme matným priesvitným lakom. Ak vlastníte čierny matný lak, máte o jeden krok menej :).


3.) Prichádza čas na pásku. Ja si stále priložím kúsok pásky, ktorý chcem dať na nechet najskôr na ruku. Potom je menšia pravdepodobnosť, že by pri odstraňovaní poškodila nalakované nechty. 2 kúsky pásky priložíme na nechet v tvare trojuholníka a nanesieme trblietavý lak. Pásku odstránime hneď po nanesení laku.



Dúfam, že sa vám výsledok páči. Ja som s nimi bola veľmi spokojná a rozmýšľam, že si také spravím aj na najbližší ples, na ktorý sa chystám. :))


Ešte by som vám chcela povedať, že som včera večer na môj YT kanál pridala ďalšie video. Chcela som tieto 2 články spojiť, pretože video je tiež s nechtíkmi. Tie som spravila na Valentína. Veľmi ma poteší, ak si ho pozriete :).


9 komentárov:

  1. Moc krásně udělané nehty. Výborný nápad! :)

    Monča ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nehtiky jsou fakt super, musim si poridit ten matny lak, vubec jsem netusila, ze ho sezenu u Miss Sporty :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau krása :) Ďakujem za inšpiráciu a návod dám si asi tiež také na ples :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné nehty, určitě tenhle tutorial zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť