nedeľa 25. januára 2015

NÁKUPY- DECEMBER/JANUÁR


Ahojte!

Po dlhšej prestávke som späť. Ako ste sa za ten čas mali? Ja nie veľmi dobre. Polročné písomky a veľa nového učiva. Čo už ...

Dnes tu mám pre vás článok s produktami, ktoré som buď dostala alebo si kúpila za mesiac december/január. Budem sa snažiť ich aj nejako opísať. Väčšinu som už niekedy skúsila, ale je tu aj veľa nových vecí. Keď ste už niečo niekedy skúsili, určite mi napíšte komentár :)).

Ako prvý tu mám od Essence, Glow In The Night Top Coat. Je to teda lak, ktorý by mal v tme svietiť. Volá sa Fly Firefly Fly. Neviem, či ste už niekedy niečo podobné skúšali, no ja ešte nie. Nevedela som, či to bude ozaj fungovať, alebo je to len nejaký výmysel. Presvedčil ma už prvú noc, a to som ho nemala ani na nechtoch. Svietil mi na poličke :D. Po vyskúšaní som bola trochu sklamaná, keďže som si predstavovala, že mi to svetlo vybije oči :D. Po nanesení 2-3 vrstiev a pri osvietení lampou to už bolo v poriadku. Tento produkt odporúčam. Hodí sa na rôzne párty a určite s ním zažiarite :)).



A teraz veľká bomba!!! Neverím, že ste ešte nepočuli o tomto rúži od Essence. Je v oditieni 01, IT WASN´T ME!. Ja som už dlhšie chcela nejaký tmavší rúž skôr úplne najtmavší rúž, podobný tomuto. Bola som veľmi prekvapená, keď sme ho s priateľom našli v DM-ku. Je pre mňa úplne dokonalý. Na perách až tak dlho nevydrží, no to mi absolútne nevadí. Pretriem si pery a idem ďalej. Najviac sa teším hlavne na tohtoročnú jeseň. V kombinácií so svetlým svetrom a džínsami s vysokým pásom budú vyzerať moje pery úžasne.




Pokračujem jednou úžasnou vôňou od Katy Perry. Presnejšie sa volá Killer Queen, Katy Perry, Oh So Sheer. Vonia nádherne. Bohužiaľ v opisovaní vôní nie som až tak dobrá. Mne príde taká sladká a dievčenská. Veľmi sa mi páči to, ako tento parfém vyzerá. Už len kvôli tomu by som si ho v obchode vybrala a kúpila :D. Tá prvá má fialový obal. Tá druhá je klasická červená a v poslednej dobe sa stala mojou obľúbenou :).



Po Vianociach som v jednom obchode našla takéto krásne farebné odmerky. Našla som ich len náhodou, no hľadala som ich už dlhšie. Hlavne pri receptoch zo zahraničia. Americké lievance atď. Máte aj vy takéhoto pomocníka v domácnosti? :) 


Myslím, že na rok 2015 nesmie chýbať ani dobrý diár. Ja osobne potrebujem diár, ktorý má na každý deň novú stránku. Tento modrý som si kúpila v Panta Rhei. Bol aj v červenej farbe a stál asi 7€.



Keď som uvidela tento darček, zostala som veľmi prekvapená, nadšená, šťastná... proste všetko. Dostala som Yankee Candle. Strašne dlho som si YC priala. Čítala som mnoho článkov, v ktorých boli spomínané. Moja vonia ako Red Velvet Cake. Má úžasnú sladkú vôňu a krásnu červenú farbu. V skutočnosti je dokonca oveľa viac červená ako na fotkách. 

Máte nejakú obľúbenú vôňu? 






V zimných mesiacoch nesmú chýbať ani krásne vianočné ponožky. Svoje som dostala presne na Vianoce. Veľa ľudí hovorí, že neradi dostávajú na Vianoce ponožky. U mňa to tak nie je. Dúfam, že dostanem podobné aj na tie ďalšie Vianoce :)).


Ako posledné z mojej prvej časti nákupov tu mám sprchové gély od Balea. Pribudli mi až tri. Prvý je s vôňou kokosu a nektarinky, Kokos milujem, no ten tam nie je až tak cítiť. To ma sklamalo aj prvýkrát, keď som si ho kúpila. 



Ako ďalší tu je s vôňou čerešní. Vonia presne tak ako čerstvé čerešne (keby tak aj chutil :DD).



Posledný je môj najobľúbenejší-jahodový.



Bohužiaľ, pred pár dňami som zistila nepríjemnú vec. Tieto sprchovacie gély používa aj moja kamarátka a tej sa vyhodia po použití na celom tele nepríjemné vyrážky. Ja s nimi nepríjemné skúsenosti nemám a dúfam, že to tak aj ostane. 

10 komentárov:

  1. Veľmi pekné nákupíky :) tie odmerky vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau tak ten rúž vyzera bombovo! Určite sa naň pozriem niekedy . Tie balea sprchace vždy super voňajú vlastne skoro všetko od baley super vonia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé, to je hrozně moc dobrých věcí, také mám tyto odměrky! a Yankee Candle to je klasika!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten sprchový krém kokosový milujem! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jéé, ty odměrky mám taky a jsou super :). Yankee jsem si koupila minulý týden, mám je moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny nákup,ten rúž je samá dokonalosť.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odtieň rúžu vyzerá naozaj veľmi zaujímavo a sprcháče od Balea milujem. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten třešňový sprcháč od Baley voní přímo božsky, zkoušela jsem ho v DMku a zamilovala se, akorát už jeden jiný mám, tak jsem ho nekoupila, doteď toho lituju, ale věřím, že tam ještě tak za týden bude, takže si pro něj přece jen zajdu. O:) A co se týče Yankee candle, už delší dobu jí chci vyzkoušet, stejně jako asi většina, snad se mi poštěstí. .-)

    OdpovedaťOdstrániť