štvrtok, 1. januára 2015

GRWM: New Year's Eve



Ahojte!

No nakoniec sa mi to podarilo. Včera večer som konečne pridala na YouTube ďalšie video. Dáva mi to dosť zabrať. Upravujem niekoľko hodín, strihám, no najhoršie je asi to ukladanie a pridávanie. Trvá to hrozne dlho a zaberá mi to riadne veľa času. Ja to však robím rada. Rada tieto videá pre vás natáčam a rada ich aj upravujem.

Tí, čo ste čítali minulý článok asi viete o čom je toto video. Bude to Get Ready With Me. Myslím, že väčšina dievčat toto video pozná. Robí ho mnoho YouTuberiek. Ja som sa tentokrát pripravovala na Silvester. Nalíčila som sa, spravila si vlasy a pripravila oblečenie na večer. Ja som tohto... teda... minuloročný Silvester trávila s rodinou v pohodlí domova, preto som nepotrebovala žiadne špeciálne oblečenie. Na videu som vám však chcela ukázať, čo sa dá obliecť na nejakú párty alebo v prípade, keď Silvester neoslavujete zabalení v deke.

Poďme na líčenie. Začnem teda tvárou.
1.) Ako prvý som si dala krém od Mary Kay, ktorý v poslednej dobe patrí medzi moje najobľúbenejšie. Celým názvom je Mary Kay, Botanical Effects, Hydrate.
2.) Pokračujem ďalším obľúbeným produktom a to je podkladová báza. Určite ste o nej už na blogu počuli. Je od Dermacolu.
3.) Keďže mám v tomto (zimnom) období svetlejšiu pleť ako v lete a všetky BB krémiky a ostatné mám len v tých tmavších odtieňoch, použila som len kryciu tyčinku od Miss Sporty. Mám ju celkom rada, no nie vždy zakryje všetko. Preto musím niekedy nanášať až 2 vrstvy.
4.) Aby to celé vydržalo, tvár som si zapúdrovala svojím starým dobrým Balea púdrom.
5.) Ďalším krokom je obočie. Musím sa priznať, že obočie si robím stále inak. Vždy skúšam niečo nové aby sa jedno podobalo na to druhé atď. Skoro nikdy sa mi to však nepodarí :D. Tu som použila na obočie hnedý tieň z paletky Meis, ktorú som dostala na narodeniny.


6.) Tvár som si vykonturovala bronzerom.
7.) Na líčka som si dala veľmi svetlú lícenku. Nechcela som niečo príliš ružové. Oči budú dosť výrazné a bála som sa, že by to mohlo byť veľa.

Presúvame sa na oči
1.) Začala som strieborným tieňom z paletky SAFARI od PUPY. Ten som si naniesla na celé viečko. Keďže túto paletku nemám nikde odfotenú, našla som na internete jeden obrázok. Bohužiaľ, je rozmazaný. No nebojte! Ja vám ju určite niekedy odfotím :).
2.) Do záhybu oka som si dala hnedý tieň. Ten bude slúžiť ako prechod aj pri tmavšom tieni ktorý nanesiem. Stiahnem ho aj pod oko.
3.) Čierny tieň mám taktiež zo SAFARI paletky. Dám si ho do vonkajšej časti oka, trošku potiahnem aj do strednej a rozmažem. Aby oči vyzerali krajšie, aj tento tieň stiahnem pod oko.
4.) Pokračujem tenkou čiernou linkou. Linku mám od Dermacolu a volá sa Precise Black.
5.) A teraz trochu farby! Na viečko som použila ružovú farbu z mojej novej paletky od Meis. Myslím, že tento krok mi celkom vyšiel. Keď som sa líčila, pozerala som na seba do zrkadla a rozmýšľala, ako toto líčenie ešte vylepšiť. Zvyčajne, keď niečo vylepšujem, tak to pokazím, no tu som bola úplne spokojná. Ružovú až tak neobľubujem, no na očiach vyzerá fakt super.


6.) Aby to celé vyzeralo ešte o niečo lepšie, na kraj oka som si naniesla lepidlo na riasy a prilepila naň malé strieborné hviezdičky.

No neuveríte, čo sa mi stalo :D. Po tomto kroku som bola tak spokojná a šťastná, že som si zabudla dať riasenku :D. No veríte tomu? Teraz sa však už nič nedá robiť. Nabudúce si budem dávať väčší pozor :D.

Pokračujeme perami
1.) Ako prvú som si dala na celé pery ceruzku od Essence v odtieni 03 Hot Chocolate. S touto som veľmi spokojná a používam ju už dlhšie. Patrí k mojím najobľúbenejším, keďže najviac na pery používam telový rúž.
2.) Ani teraz to nie je inak a na pery som si naniesla rúž Nude me z H&M.
3.) Pre odvážnejšie baby tu mám aj verziu s červeným rúžom. Svoj mám z Avonu od Giordani Gold, odtieň Carmine. Mne osobne sa viac páči ten telový. Čo vám?

Vlasy som si dala do jednoduchého drdolu. Ten si vie urobiť každý. Rada by som to aj vysvetlila, no niekedy to ide ťažko :D. Však uvidíte vo videu.

Nechty
1.) Ako prvý som si dala ružový lak, ktorý sa mi hodí k líčeniu. Naniesla som až 2
 vrstvy, aby boli nechtíky čo najkrajšie a aby vydržali čo najdlhšie.
2.) Aby som večer pekne svietila, použila som aj vrchnú vrstvu, ktorá svieti v tme. Lak mám od Essence a volá sa Fly Firefly Fly (18).

Na oblečenie som zvolila moje obľúbené čierne čipkované šaty, ktoré som si kúpila v New Yorkeri. K nim som si dala tmavé pohodlné balerínky.


Prajem vám ešte pekný zvyšok večera. Vaša Dada

7 komentárov:

  1. Líčení je moc pěkné a celkově ti to moc sluší! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení Ti sluší a ty šaty jsou krásný :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rada takéto videá :) Veľmi pekné líčenie aj celý outfit :) A tá farebná paletka od Meis je veľmi pekná, škoda, že ja nie som až tak na farebné líčenia :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pozri si aj video od Patty Image on je super :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. opravdu nádherné líčení :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť