piatok 19. decembra 2014

My Birthday Makeup Tutorial



Ahojte!

Ako sa všetci máte? Ja som taká šťastná, že sú tu už prázdniny. V škole to bolo posledné dva týždne ťažké. Každý s nami chcel písať písomky, keďže cez tie 2-3 týždne všetko zabudneme. Teraz mám však už konečne čas. Môžem sa pokojne venovať celé dni blogu, novým článkom, môjmu YouTube kanálu a samozrejme novým videám. Ešte keby môj notebook fungoval tak ako má. To jediné mi chýba ku šťastiu... O tom ale dnešný článok nebude.

Pred skoro tromi týždňami som oslávila svoje 16. narodeniny. Článok s tým, čo som dostala ste mohli vidieť už dávnejšie. Teraz vám prinášam video. Je to môj Narodeninový Makeup. Natáčala som ho pred tým, ako sme išli na oslavu. Líčenie je trochu tmavšie, no aj tak verím že sa vám bude páčiť. Je to pre mňa niečo nové. Nikdy som si takto makeup ešte nerobila. Popravde, ani neviem či sa to tak robiť má. Myslím však, že nikde nie je predpísané, ako sa máte líčiť. Mne sa výsledok veľmi páčil. Na oslave mi ho mnohí pochválili. Použila som aj podkladovú bázu, s ktorou sa síce nestretávam prvý raz, no bohaté skúsenosti s ňou fakt nemám. Svoju úlohu určite splnila. Tie, ktoré ste ju ešte nikdy nevyskúšali, určite skúste. Ďalšími plusmi sú určite aj PUPA paletka alebo špirála, ktoré používam skoro stále. Mohli ste si to všimnúť aj v minulých videách.


Keby ste mali otázky ohľadom produktov alebo vecí, ktoré som použila, určite mi napíšte komentár. Veľmi rada vám na nich odpoviem.

Inak... Na blogu ešte stále prebieha Veľká Vianočná Súťaž :). Tak sa utekajte zapojiť :)).

5 komentárov: