nedeľa 7. decembra 2014

Let it snow!

Ahojte!

Dnes tu mám ďalší outfitový článok. Je to prvý outfit z môjho videa Winter Lookbook. Bohužiaľ, ostatné už nafotené nemám. Bola hrozná zima (aj keď žiaden sneh), a tak som vonku dlho nevydržala. Domov som prišla vymrznutá, a to sme natáčali nejakých 10-15 minút. No ale aby som sa vrátila späť k dnešnému článku. Tento outfit patrí k mojim najobľúbenejším. Najradšej na ňom mám, že aj keď to tak nevyzerá, v zime pekne zahreje. Mám na sebe moje obľúbené svetlé rifle (New Yorker) a biele tričko (Reserved). Tmavomodrú riflovú košeľu a vestu som dostala asi pred 2 rokmi na narodeniny. Obula som si čierne topánky so zipsom po bokoch (CCC), natiahla krikľavo-žltú beanie (New Yorker) a ako posledné, obkrútila sa s mojim asi najobľúbenejším zimným šálom od mamičky.








A čo vy? Čo nosíte v zime najradšej?

5 komentárov:

  1. Kruhová šála a boty se mi moc líbí :) Já si chci koupit nějakou šálu i novou bundu, ale počkám až po Vánocích, to budou všude zase mega slevy, tak se mi teď za to nechce dávat plná cena :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný outfit. pošli sneh aj na východ. joj už chcem sa s deťmi sánkovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tato barevné kombinace ti velmi sluší.

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pekna kombinace obleceni.. ja bych spise volila klasickou cernou cepici..moc pekna vesta

    OdpovedaťOdstrániť