utorok 30. decembra 2014

2014...->2015



Ahojte!

Som tu s posledným príspevkom v tomto roku. Je to normálne? Prebehlo to tak rýchlo. Každý rok rýchlejšie. Spomínam si, ako sme s celou rodinou oslavovali príchod roku 2014, dokonca aj 2013 a 2012. Potom zrazu Veľká noc, letné prázdniny, začiatok školského roka, Vianoce a znova Silvester. Mám pocit, že len nedávno som opäť spustila môj blog, a pritom je to už 6 mesiacov. Viem, že niekedy som nepridávala príspevky tak, ako by iní očakávali. Niekedy to bol 1 príspevok za dva týždne, no niekedy zase 4 za jeden týždeň. Musíte uznať, že každý chce mať niekedy chvíľku pre seba, aby si oddýchol, či už od práce alebo od školy. Ja som aj tak veľmi šťastná a vďačná, lebo vás tu je už 46. Dúfam, že to takto bude pokračovať aj v budúcom roku.

Čo sa týka roku 2014, stalo sa mi veľa pekných vecí. Našla som si mnoho nových kamarátov, úspešne ukončila základnú školu, zažila krásne leto s rodinou a priateľom, nastúpila na strednú školu, opäť začala s blogom. Postupne ma začalo baviť aj natáčanie videí, ktorým sa venujem tak často, ako len môžem. Tí, ktorí ste o tejto informácií nevedeli, choďte sa pozrieť na môj kanál. Určite si tam nájdete aspoň jedno video, ktoré by sa vám mohlo páčiť. Nejaká podpora by určite bodla. Môžte mi dať vedieť, aké video/článok by ste chceli v blízkej budúcnosti vidieť/čítať. Rada urobím niečo, čo sa práve vám páči.

A čo by som chcela budúci rok, teda rok 2015 stihnúť? Chcela by som pridávať viac článkov a videí. Chcela by som robiť viac súťaží a odvďačiť sa vám za to, že ma sledujete. Chcela by som si užívať chvíle s mojimi kamarátmi a hlavne, venovať sa môjmu priateľovi, ktorého čaká v školskom roku 2015/2016 maturita. Užiť si čo najviac leto a samozrejme, zarobiť si niečo. Zdravo žiť a pohybovať sa čo najviac. Rozmýšľam nad behaním, ktoré síce v láske veľmi nemám, ale určite si ho obľúbim. To je však minimum z toho, čo sa ozaj stane.

Čo vy? Čo by ste chceli budúci rok stihnúť? :)

PS: Zajtra by som chcela vydať ešte Silvestrovské video, tak držte palce, aby som to stihla :D.





4 komentáre:

  1. Želám ti krásny nový rok, nech ťa stále baví blogovať :) na video sa prídem mrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ti želám krásny nový rok :). Dúfam, že sa ti bude video páčiť :).

      Odstrániť