sobota, 29. novembra 2014

WINTER LOOKBOOK



Ahojte!

Myslíte, že existuje niekto, kto sa neteší na Vianoce? Ja myslím, že nie. Aspoň nikoho takého nepoznám. Ja, keby som mohla (nie že nemôžem, no príde mi to zvláštne), mám vyzdobené už teraz. Milujem, keď mi svetielka blikajú na celú izbu. Bohužiaľ, ako som už povedala, zdobiť sa ešte nechystám. Dám tomu nejaké tie dva týždne, a potom to začne. Ja, vyobliekaná ako vianočný stromček a moja izba vyzdobená hlavne zelenými a červenými farbami a tými najkrajšími svetielkami. Aby sme sa do tej vianočnej nálady aspoň trošku dostali, mám tu pre vás zimný lookbook. Trochu som si to zjednodušila (však ma poznáte) a natočila to. Vonku však bola taká zima, že som outfity už nedokázala s priateľom odfotiť. Dúfam, že vás aspoň toto krátke video poteší.

PS: Ospravedlňujem sa, že článok nevyšiel dosť dlhú dobu. Však to poznáte. V škole veľa písomiek a ešte viac mimoškolských aktivít. Jediný voľný deň je sobota. Tú trávim zvyčajne v posteli pri seriáloch :D. Sľubujem, že cez zimné prázdniny budem určite aktívnejšia :).

A čo vy? Tešíte sa na zimu alebo zimné obdobie veľmi nemusíte?


4 komentáre:

  1. Zimu moc nemusim, ale na Vanoce se take tesim a doufam, ze bude aspon snih :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, vy už máte sníh? :) Moc pěkné video, máš krásnou šálu a boty, parádní outfity
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa na zimu strašne tesííím a vianoce :33
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já miluji zimu, jsem asi jedna z mála :-)

    OdpovedaťOdstrániť