streda 12. novembra 2014

TATTOO: Batman (How to..)



Ahojte!

Väčšina ľudí chce v živote skúšať niečo iné, nové, možno sa niečím odlišovať. Nie je to zlé. Predsa nemôže byť na celej Zemi 7 miliárd rovnakých ľudí. Zoberme si módu. Mnoho módnych návrhárov sa stalo slávnymi/úspešnými vďaka tomu, že neboli rovnakí. Nemali rovnaký štýl/názor. Boli odlišní! Iní! Samozrejme za ich úspechom stála aj tvrdá drina a mnoho iných vecí. O tom však dnešný článok nebude. Možno som vás teraz trochu sklamala, no podľa mňa vám prinášam oveľa viac zaujímavejšiu tému.

Na začiatku som hovorila, že ľudia sa chcú odlišovať. Aj ja som chcela byť odlišná. Preto som si založila blog, vymýšľam vlastné líčenia, outfity (na blogu ich ešte neprezentujem, no chcem to v blízkej budúcnosti zmeniť). Proste robím to, čo ma baví. Mám vlastný štýl. Snažím sa neopakovať. Nie som tu však len ja. Iní nosia vyzývavé oblečenie, strihajú si vlasy do crazy účesov, farbia si ich ... alebo majú tetovania. Ak aj vy patríte k ľudom, ktorí tetovania obľubujú, páčia sa im, poprípade nič proti nim nemajú, tak čítajte ďalej. Lebo ja vám dnes ukážem, ako si vyrobiť dočasné tetovanie!

Budete na to potrebovať len pár vecí, ktoré bežne nájdete doma :).
Sú to: zásyp, lak na vlasy, vodku, mäkkú ceruzku, pauzovací papier, vatové tampóniky, ceruzku na oči, štetec na púder, nožnice


1.krok
Na internete si nájdeme obrázok tetovania, aké chceme a prekreslíme ho na pauzovací papier.



2.krok
Obtiahneme a vystrihneme ho.



3.krok
Miesto, kde chceme mať tetovanie odmastíme vodkou a priložíme naň pauzovací papier smerom dolu.


4.krok
Toto miesto popritláčame vlhkou hadričkou/tampónom, aby sa nám obrázok otlačil.



5.krok
Obrázok obtiahneme čiernou ceruzkou a v mojom prípade aj vyfarbíme alebo skôr vyplníme.





6.krok
Na takéto tetovanie nasypeme púder a rozotrieme ho štetcom na púder.




7.krok
Ako posledné, ho zastriekame lakom na vlasy.



A dočasné tetovanie máme hotové!



Ja som si toto tetovanie robila už skôr, no vydržalo mi len dva dni. Aj tak myslím, že je to super nápad. Či už idete na nejakú párty alebo si chcete doplniť outfit nejakým zaujímavým doplnkom. Do komentárov mi určite napíšte ako sa vám tetovanie páči a či by ste chceli niečo podobné vyskúšať :). Prajem ešte pekný zvyšok večera.

1 komentár:

  1. Tak to je super :). Aspoň si člověk může to tetování vyzkoušet
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť