pondelok, 17. novembra 2014

OOTD #1



Ahojte!

Keďže bolo v piatok celkom pekné počasie, rozhodla som sa, že je najvhodnejší čas na pofotenie outfitového postu. Hneď po škole som teda zobrala priateľa, foťák a išla von. Mala som z toho veľkú radosť. Slniečko pekne svietilo odvtedy je stále zamračené alebo prší :D a farebné listy dodávali všetkému tú krásnu jesennú atmosféru. Musím povedať, aj ja som sa k tej jeseni pekne zladila. Zobrala som si moje obľúbené bordové rifle a k nim nový svetrík z Gate, ktorý som spomínala tu. Z Gate mám taktiež aj hnedé pončo, ktoré ste na blogu asi ešte nevideli. Kúpila som si ho minulý rok a je fakt skvelé. Samozrejme, musím si pod neho stále dať niečo s dlhým rukávom aj keď tu som mala rukávy vyhrnuté :D. V chladnejších dňoch u mňa nechýba šatka, no v piatok nebolo ani zďaleka chladno :). Preto som si mohla dovoliť dať na nohy moje obľúbené biele tenisky. Ako posledné tu mám náramok. Kúpila som si ho kúpila na dovolenke v Chorvátsku. Presnejšie, je to náhrdelník, ktorý nosím ako náramok :D.














A nakoniec aj sám pán fotograf :) :D.

11 komentárov:

  1. Ten svetřík je boží, celý outfit je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 3. fotka se mi líbí nejvíc, ale všechny se moc povedly, sluší Ti to :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fotograf robi naozaj pekne fotky :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o balicek BIODERMA, stylove hodinky a 50€ voucher, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kabátek je úžasný ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áno, áno, áno. Celé je to super. Ten kabát sa mi páči najviac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten svetrík je krásny tiež som si ho chcela kúpiť ale už nemali moju veľkosť

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť