sobota 8. novembra 2014

Nákupy a novinky




Ahojte!

Určite sa aj vám stáva, že sa niekedy musíte odreagovať. Máte zlú náladu, problémy v škole... jednoducho musíte vypadnúť. Každý to rieši inak. Mnohým stačí zobrať do ruky zaujímavú knihu a celý večer čítať, iní chodia do posilňovne alebo trávia čas vonku s priateľmi. To, čo my, baby, milujeme najviac je nakupovanie. Nakupujeme keď máme zlú náladu, keď máme dobrú náladu, keď sa nudíme atď. Dôvodov je nespočetne veľa. Počkať... Potrebujeme vôbec dôvod?!

Tento víkend som sa konečne (asi po mesiaci, max. dvoch) vybrala do obchodov. Dôvod som nemala, už dávnejšie som si nakúpila všetko, čo som potrebovala. Bohužiaľ, nedopadlo to až tak úžasne, ako som si predstavovala. Teda, nie že by som mala problém s niečím, čo som si kúpila (sponzor=mamka), no od tých obchodov som čakala niečo viac. S tým sa však už nedá nič robiť. Kúpila som si... jeden, d.., t.., š.., p.., šesť vecí, s ktorými som maximálne spokojná.

Začnem tričkom. Toto tričko som našla náhodou a už dlhšiu dobu som chcela podobné. Je čiernej farby,veľmi jednoduché a pohodlné. Konce rukávov má zahnuté a prišité. Stálo ma 5,98€ a kúpila som si ho v Gate.


V obchode značky Gate ešte zostaneme. Vlastne, mohla by som to nazvať aj Gate haul :D. Všetky veci, okrem posledných dvoch, som si kúpila tam. Na rad teda prichádza svetrík. Má veľmi peknú vanilkovú farbu. Na prednej strane a rukávoch sú kríže. To sa mi nikdy až tak veľmi nepáčilo. Stále mi to prišlo prehnané. Tento svetrík tak na mňa nepôsobí. Je jemný a priznám sa, dokázala by som v ňom aj spať. Stál 5,98€.


Presúvam sa k produktu, ktorý som už dávnejšie chcela vyskúšať, no stále som si ho nejako zabudla kúpiť. Sú to nálepky na nechty. Balenie obsahuje 12 kusov. Zobrala som si jemné ružovo-čierne a čierno-strieborné. Zajtra sa ich chystám vyskúšať, tak držte palce!


Kabelka! Už dávnejšie som nejakú potrebovala. Najlepšie, keby bola väčšia a mohla by som ju nosiť aj do školy. Túto som našla v Pepcu. Myslím, že je krásna a vyhovuje mi na nej úplne všetko. Do školy ju nosím rada, zvláda aj ťažšie pondelkové učebnice. Najviac ma potešila asi cena. Bolo to okolo 10€.


A máme tu pohodlný koniec. Toto sú asi najpohodlnejšie papučky, aké som kedy mala. Kúpila som si ich taktiež v Pepcu (takže Gate/Pepco Haul?! :D). Cenu si bohužiaľ nepamätám. Farba je sivá s čiernymi hviezdičkami a mašličkou v prednej časti. Nerada nosím ponožky a také tie veliké tvrdé papuče mi na nohách tiež nevydržia dlho. Preto sú pre mňa práve tieto úplne dokonalé!


Papučkami moje nákupy končia, no už o chvíľu pribudne ďalší článok, ktorý bude plný fotiek z môjho štvrtkového výletu v BA. Ja dúfam, že sa vám aj tento páčil. A čo vy? Ako ste na tom? Patríte medzi nákupné maniačky alebo nakupujete len zriedka, tak ako ja?

13 komentárov:

  1. Kabelka je luxusní a takovýhle papučky jsou skvělý, sama mám doma zebrovaný a měla jsem i s vánočním motivem :) Tričko i svetr se mi taky líbí
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tady se mi líbí snad všechno! Ten svetřík, kabelka, papučky! Krásné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý nákup, všetko vypadá luxusne a dobre ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta kabelka je krasna!

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta kabelka vypadá moc hezky, hned by jsem ji brala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty papučky jsou rozkošné :) I to tričko se mi líbí a kabelka :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásně věci!! ta kabelka se mi moc líbí! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super vecičky :) Mohla by som aj ja pozrieť do toho Pepca...vidím, že tam majú super veci :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasny veci sis poridila ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kabelka je dokonalá a papučky sú rozkošné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť