nedeľa 2. novembra 2014

Fall Makeup Look n.2




Ahojte!

Séria Halloweenskych videí je ukončená a my pokračujeme tou jesennou. Myslím, že si spomínate na jesenné líčenie, ktoré som pridala nedávno. Bolo ladené do fialovo-hneda a doplnila som ho tmavým fialovým rúžom. Dnes vám prinášam jesenné líčenie číslo 2. Dá sa povedať, že je to obrat o 180 stupňov. Je veľmi jemné, teplé, jesenné a nie sú tam žiadne tmavé farby. Povedala som si, že ho rovno aj natočím. Líčenie je (ako každé iné) veľmi jednoduché. Neviem, či je to len mnou alebo sú tie líčenia také jednoduché naozaj. Čo keď ich robím nesprávne? Dá sa to vôbec? Asi nie. Dúfam, že sa inšpirujete aj vy :)!

1.)Začala som podkladovou bázou od Dermacolu. Tá pekne pleť vyhladí a pripraví pre nanesenie make-upu.
2.)Make-up mám od Oriflame (všetko máte presnejšie vysvetlené vo videu). Používam farbu, ktorá je zhodná s mojou pleťou. Neviem či to poznáte, no väčšina dievčat nosí make-up, ktorý je riadne oranžový alebo presnejšie príliš tmavý.
3.)Ďalej používam 2 korektory. Jeden je svetlejší, ktorý používam hlavne na rozjasnenie a prekrytie oblastí pod očami, na čele, na nose, nad perou a na brade. Tmavším korektorom (zhodný s mojou pleťou) zakryjem nedokonalosti.
4.)Na zapúdrovanie používam aj dva púdre. Jeden svetlejší a jeden tmavší. Svetlejší si dám na miesta, kde som dala svetlý korektor, tmavší na miesta, kde som dala tmavší korektor. Logika :D
5.)Pokračujem bronzerom. Nanášam si ho na lícne kosti a oblasti sánok.
6.)Nemôže chýbať lícenka. Táto je vo veľmi svetlej ružovej farbe. Patrí medzi moje obľúbené a líčka krásne rozžiari.
7.)Obočie si kreslím veľmi svetlým tieňom. Mám rada keď je prirodzené. Bohužiaľ, nie stále sa podobá jedno na druhé.
8.)Presúvame sa na oči. Ako prvý použijem svetlý krémový tieň, ktorý si nanesiem do záhybu oka. Vytvorí pekný základ a tiene sa budú ľahšie strácať.
9.)Na celé viečko si dám jemný zlatý tieň. Ide nám predsa o jesenné líčenie, nie?
10.)Vonkajšie kútiky oka si stmavím hnedým tieňom. Pomaly začínam vytvárať tvar tohto líčenia. Tento istý tieň si dám aj pod oko.
11.)Pokračujem jemným oranžovým tieňom, ktorý si dám do prednej časti oka. Veľmi som ho nerozťahovala. Chcela som to čo najprirodzenejšie. Pre istotu som všetko ešte rozmazala.
12.)Vnútorné kútiky oka a miesto pod obočím rozjasním svetlým, skoro až bielym tieňom.
13.)Pokračujem už len mojou obľúbenou špirálou a oči máme hotové.
14.)Ako posledné sa presúvam k perám. Obkreslím si ich len veľmi svetlou ceruzkou a nanesiem telový rúž.




Štrnástym krokom je líčenie hotové. Snažila som sa všetko popísať tak, ako som len vedela. Video by vám to malo ešte trochu viac priblížiť. Bohužiaľ, nemám pri sebe svoj počítač, a tak sú tieto dve fotky a video jediné, čo vám môžem ukázať. Čo poviete? Páčia sa vám takéto články alebo máte radi niečo iné? Dajte vedieť v komentároch. :)

8 komentárov:

  1. Jéé..líčení je hrozně pěkné. Moc ti sluší! Myslím, že na podzim ideální:)
    Takovéto články mám ráda. Ráda nacházím inspiraci. Rozhodně v nich pokračuj i nadále:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné líčení, sluší TI to! :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. týjo, to líčení je naprosto překrásný!! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to se ti moc povedlo :) na tvůj blog jsem narazilo až teď a musím říct že máš super videa, určitě dám oděr :)
    beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I like your makeup very much! It looks really beautiful! :) I wondered if you would like to follow each other. Let me know on my blog. That would be really awesome! :)

    Have a nice day! :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť