pondelok 6. októbra 2014

Novinky September/Október



Ahojte!

Dnes by som sa s vami chcela podeliť o pár noviniek, ktoré mi do mojej malej beauty zbierky v poslednej dobe pribudli. Tieto veci mi zvyčajne buď niekto podaruje/kúpi alebo si ich kúpim sama. V tomto prípade to budú obe z možností. Mám tu plno vecí, tak sa na to hneď vrhnem.

Ako prvý tu mám peeling proti čierny bodkám od Clean & Clear. Obsahuje unikátny Quick Break-up Complex a bojuje proti čiernym bodkám už od prvého použitia. Pleť nedráždi ani nevysušuje. Ja ho používam dvakrát za deň a myslím, že to fakt funguje. Mám po ňom oveľa krajšiu pleť už po pár použitiach. Jediné, čo sa mi nepáči je to, že ho síce používam len chvíľu, no jedna tretina je fuč. Uvidíme, koľko mi ešte vydrží.


Prichádza na rad veľká novinka. A tou sú umelé riasy. Ešte nikdy som ich neskúšala. Mám doma len trsy rias, ktoré veľmi nevyužívam, tak som chcela skúsiť niečo iné. Musím povedať, že som si ich ešte neskúšala dať. Trochu sa bojím. Tieto sú od Divine a sú veľmi prirodzené. Dúfam, že mi budú pekne sedieť.


Aby som mala riasy čím lepiť, kúpila som si aj lepidlo. Priznám sa, bolo prvé, na ktoré som narazila :D.


Moje už tak dlho ospevované Baby Lips. Mohli ste o nich počuť už aj v mojom článku o každodennej Makeup rutine. Túto novinku som objavila nedávno na regáloch v predajni Tesco (kto by to bol povedal!). Samozrejme, už vtedy som o týchto balzamoch počula, preto som ich musela vyskúšať. Moje dojmy z prvého použitia boli skvelé. Pery krásne hydratuje a dodá im nádhernú farbu. Ako prvý som si kúpila jeden v odtieni Pink Punch.


 Ďalšia novinka je The One 5-in-1 Wonder Lash Mascara. Dostala som ju od mamky, ktorá mi ju objednala z Oriflame. Má veľmi zaujímavý kartáčik.  Na jednej strane má štetinky dlhšie, na druhej kratšie. Spôsobuje to, že mihálnice mi krásne zatočí a predĺži. Špirála je úplne v poriadku, nijak sa nerozlieva, takže po pár použitiach vyjadrujem veľkú spokojnosť!


Teraz prichádzajú novinky, o ktorých som do dnešného dňa ani nevedela a doniesol mi ich priateľ. Tou prvou je peeling od Balei. Túto značku som si v poslednej dobe veľmi obľúbila. Týka sa to sprcháčov,  šampónov, mydiel... Tento peeling má jemnú jablkovo- škoricovú vôňu (pripomína mi Vianoce, ktoré tak veeeľmi zbožňujem!) a obsahuje taktiež jemné čiastočky, ktoré odstránia nečistoty a odumretú kožu. Keďže som ho dostala dnes, nič viac vám o ňom neviem povedať. Určite sa však teším na prvé použitie!


No! A je to tu znova! Moja láska k balzamom Baby Lips pokračuje. Neviete si predstaviť, aká som šťastná. Toto krásne fialové balenie má názov Peach Kiss. Má telovú/krémovú farbu (moju obľúbenú!) a pery taktiež hydratuje a jemne zafarbí.


A do tretice ďalší produkt od Baby Lips. Tento je v odtieni Cherry Me. Pery hydratuje a jemne zafarbí do červenej farby. Musím sa priznať, že tie názvy jednoducho človeka nalákajú ku kúpe takéhoto produktu. No nie je to jediná vec. Mňa osobne veľmi zaujal hlavne obal. Myslím, že jeden z najkrajších na trhu :).


Ako ste na tom vy? Ste takí istí maniaci na balzamy od Maybelline ako ja?

2 komentáre:

  1. Já jsem maniak na balzámy, ale babylips mě zatím nijak nenalákaly :).
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím říct, že tedka je všude přemaybellinováno :D Jenom co se Babylips objevily na našem trhu, všichni je musí mít, ale upřímně - já jsem si je taky pořídila a jsem naprosto spokojená a unešená:))

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť