piatok 17. októbra 2014

HALLOWEEN MAKEUP LOOK



AHOJTE! :)

Ako sa všetci máte? Ozývam sa po dlhšej dobe, no to neznamená, že na vás nemyslím! Preto som natočila nové video. Pre tých, ktorí ešte nevedia, že mám YouTube kanál , pridávam videá pravidelne každý týždeň. A keďže som minulý týždeň článok nepridala (o videu myslím), tento týždeň/víkend pribudnú na blog až 2!

Na tom prvom som sa celkom narobila. Z pôvodných 43 minút som video skrátila na šesť aj niečo. Snažila som sa teda nalíčiť ako čarodejnica. Už dávnejšie som si kúpila čarodejnícky klobúk a parochňu červenej farby. Pár dní pred natáčaním som bola pozrieť aj farby na tvár. Prešla som asi tri obchody a skoro nič nenašla. Buď ich nemali alebo boli farby príliš drahé. Potom som však zašla do TESCA. V poslednej dobe ma často prekvapuje (majú tam napríklad aj Baby Lips) a tak som to skúsila aj teraz. Vybrala som sa k oddeleniu s písacími a takými tými výtvarnými pomôckami. Tam som objavila FACE COLOURS od KOH-I-NOOR. Bohužiaľ som tento produkt zabudla odfotiť :-/. Našla som aspoň obrázok na internete, na ktorý máte odkaz. Ako som už povedala vo videu, farby nemajú negatívny vplyv na pokožku, boli dermatologicky testované a odpovedajú predpisom platným pre kozmetické prípravky. Veľmi ľahko sa nanášajú. Je to určite aj kvôli ich tvaru (majú tvar voskových farbičiek a preto sa s nimi veľmi ľahko pracuje). Na tvári mi držali dobre, bohužiaľ, myslela som, že sa budú ľahšie rozmazávať. Bez použitia nejakého krému nečakajte, že sa vám ich podarí rozmazať. To bolo asi jediné mínus. Zmyť ich stačí jednoducho vodou.

Čo sa týka môjho look-u všetky produkty, ktoré som použila máte vypísané vo videu. V skratke vám sem vypíšem aspoň postup, ako som všetky použila.

-ako prvú som si dala bielu farbu na tvár a rozmazala ju krémom Nivea (tento krém som použila prvý krát a aj s tým ako sa vpil do pokožky som bola veľmi spokojná)
-menšie nedokonalosti som zakryla svetlým korektorom
-celé to zapúdrovala
-modrou a červenou farbou na tvár som si vykonturovala lícne kosti a teraz už s pomocou vatového tampónika rozmazala
-na to som si naniesla lícenku svetlej ružovej farby
-na oči som použila najskôr čiernu farbu na tvár, naniesla čierny tieň a okraje rozmazala veľmi jemným hnedým tieňom
-pod oko som si dala taktiež čierny tieň a rozmazala ho, aby to vyzeralo čo najprirodzenejšie
-rozjasnila kútik oka a miesto pod obočím
-obočie som si zvýraznila už po tretí krát čiernym tieňom
-dala si obľúbenú špirálu
-na pery som najskôr použila červenú farbu na tvár, fialový rúž vo fixe a tmavý lesk
-nakreslila si bradavicu
-a ako posledné som si dala parochňu a klobúk


Dúfam, že sa vám tento look páči :) názor zanechajte v komentoch.

2 komentáre: