piatok 24. októbra 2014

Halloween Costume Idea: DOCTOR WHO


Aaaahojte! ;P


Nakoniec sa k sérii videí pripájam aj ja. A to s Halloweenskym outfitom. Aj keď outfity nie sú práve mojou parketou, tomuto som nemohol odolať. A to najmä preto, lebo sa jednalo o čiastočné splnenie môjho sna. Mohol som sa (aspoň na pár minút) stať ozajstným… Doctorom :D! Ale samozrejme nie obyčajným doktorom, ale Doctorom. Doctor je postava z populárneho britského seriálu Doctor Who. Možno si hovoríte: "Ako môže byť populárny keď som o ňom ešte nikdy nepočul/a?!" Na Slovensku až taký obľúbený nie je. Ale je to spôsobené tým, že ho slovenské televízne stanice ani nevysielajú. :/ No existuje úzky kruh ľudí, ktorí Doctora poznajú a aj takí, ktorí Doctora milujú. Iba stručne vám o ňom niečo poviem.

Doctor patrí k humanoidnej mimozemskej rase s názvom Páni času. Tí majú schopnosť pri veľkom poškodení telesnej schránky, regenerovať (jednoducho zmenia vzhľad). Páni času pochádzajú z planéty Galifrey. Galifrey bola zničená v Časovej vojne. Táto vojna bola krvavým bojom medzi Pánmi času a Dalekmi, ktorí boli úhlavnými nepriateľmi. Doctor použil tajnú zbraň hromadného ničenia a celú planétu s Dalekmi, ale aj s Pánmi času, nechal vybuchnúť. Doctor cestuje v T.A.R.D.I.S. (time and relative dimension in space). Ako už názov napovedá, je to stroj cestujúci v čase a priestore. Doctor vačšinou cestuje cez vesmír, minulosť, budúcnosť, ale aj prítomnosť spolu s britskou spoločníčkou a zažívajú mnoho dobrodružstiev. Momentálne hrá Doctora škótsky herec Peter Capaldi a jeho spoločníčku, Claru Oswald, predstavuje Jenna-Louise Coleman.


Ále dosť bolo! Teraz k outfitu! ;D Obliekol som si svetlú košeľu, červené nohavice a obul si moje obľúbené British Doctor boots. Vrch som doplnil tmavým sakom a fialovým motýlikom s bielymi bodkami. No najdôležitejším doplnkom bol šrobovák. SONICKÝ šrobovák! Doctor ho používa na.... V podstate na všetko. Otvára zámky, upravuje elektroniku, robí všetko čo chcete. Iba s nulovým bodom a drevom nič nespraví :/ Šrobovák som objednal zo stránky BBC shop. Ani si neviete predstaviť aký som bol šťastný keď konečne dorazil! :DDDDDúfam, že sa vám môj outfit páčil. :) A dúfam, že si aj pozriete niečo s Doctorom. ;)
                                                                                                                                          Tommy D.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára