streda 17. septembra 2014

Too Bad

Ahojte!

Od pridania posledného článku ubehla už nejaká doba, tak som tu a prinášam vám ďalší. Nemám nejakú jasnú predstavu o čom by som mala písať. Chcela som si jednoducho sadnúť (dobre, práve teraz ležím :D) za počítač a prihovoriť sa vám. Mám naozaj veľkú chuť písať! Už počas týždňa som mala.

Minulú sobotu sme teda pridali posledný článok. Tento článok bol o našom výlete do Košíc. Písal ho Tomáš (musím ho pochváliť, ozaj mu vyšiel!). Dúfam, že sa páčil aj vám. Košice sú naše obľúbené miesto a stále sa tam radi vraciame. Prechádzame sa, fotíme sa pri pamiatkach a obdivujeme aj iné krásy mesta. Tí, ktorí Košice ešte nenavštívili, by sa tam mali určite aspoň raz zastaviť.


Bola som pripravená, že takýmto spôsobom to bude prebiehať aj o pár dní. Pondelok pridám článok, poteším vás zaujímavou recenziou, pekným líčením, prípadne outfitom či už pre neho alebo pre ňu. Tak sa však nestalo. Ochorela som. Už dávno mi nebolo tak zle. Už dávno som nebola chorá! Chorá bývam len párkrát do roka. Zvyknem to vyležať v posteli a hneď je všetko v poriadku. Nie som nijak náročná. Celý víkend som teda preležala v posteli a nevládala sa ani pohnúť. Články som nevedela ani len napísať, kdeže ešte fotiť.Pomáhala mi mamka, ktorej veľmi ďakujem. Uvarila fajný vývar, čajík, podávala kvapky. Dostala ma z toho! Šťastie bolo aj to, že sme mali v pondelok voľno. Však sviatok! V pondelok som už bola zdravá ako rybička a pripravená pokračovať v škole v utorok.

Bohužiaľ, ani to neprebieha až tak ľahko. Úlohy sa kopia a písomky prichádzajú jedna radosť. Náš rozvrh je tak super, že mám každý deň dva z predmetov chémia, biológia, fyzika, dejepis, geografia. Pripravujem sa ako viem, učím sa viac ako 4 hodiny denne, aj tak však nestíham. K tomu ešte blog a mimoškolské aktivity. Najviac ma štve, že som sľúbila, že budem poriadna a nebola som. Nie je to samozrejme až tak dlho, no bojím sa, že mi na blog zostane minimum času.7:45 až 14:00 škola, 14:30 až 19:00 učenie, 19:00 až 21:00 čas pre Tomáša. No a Blog?! Musím si to nejako zorganizovať. Keď by ste mali nejaké rady alebo typy, poprípade obľúbené videá ako si zorganizovať čas, dajte vedieť! Veľmi by ste mi tým pomohli. Pre dnešok však budem končiť. Dúfam, že som vás týmto článkom neotrávila :D. Písanie blogu je taká krásna činnosť. Neviem si predstaviť, že by som už niečo takéto nerobila. Preto si na to musím nájsť dostatok času. Som veľmi rada, že vás tu mám. Že vás tu máme! Ďakujeme!!

1 komentár:

  1. Tak ať se Ti podaří si ten čas krásně zorganizovat, aby Ti zbýval čas na všechno i na Toma :)
    BLOG BY VERU

    OdpovedaťOdstrániť