pondelok, 29. septembra 2014

My Everyday Makeup Routine

AAhojté!

Už z môjho pozdravu môžete vidieť, že mám dnes veľmi dobrú náladu. Prečo? Kvôli dnešnému článku. Ten bude trochu iný. Rozhodla som sa pre vás natočiť video. Toto video má názov My Everyday Makeup Routine. Nechcelo sa mi to opisovať dlhými a nie veľmi zaujímavými vetami, tak som si vybrala samozrejme ako inak jednoduchší spôsob. Na videu som sa trochu potrápila. Presnejšie, mala som problém s jeho uložením. Teraz je však už všetko v pohode a video je pridané. Nepridávala som doňho žiadne fotky, a tak máte fotky produktov, ktoré som použila spolu s videom v tomto článku. Dúfam, že sa vám video aj článok budú páčiť :).



1. Ako prvú som použila moju kryciu tyčinku od Balei (podkladovú bázu nepoužívam). Tento produkt ozaj zbožňujem. Mám ho v odtieni 02 Beige. Zhoduje sa presne s mojou pleťou. Trvalo mi dlho, kým som našla niečo tak rovnaké. Nedokonalosti kryje veľmi dobre. Na miesta, ktoré neprekryla dokonale, použijem túto tyčinku ešte raz.


2. Celé to prekryjem púdrom, taktiež od Balei. Púder mám v odtieni 03 Sand. 




3. Obočie. Asi moja najobľúbenejšia časť celého líčenia. Používam asi storočnú :D paletku od Avonu. Presný názov je Avon, True Colour, Mocha Latte. Najprv si nakreslím okraje obočia a potom vyplním. Používam najtmavšiu farbu.



4. Prichádza čas na bronzer. Vykonturujem si lícne kosti a potom oblasti mojej sánky. Používam obyčajný bronzer z drogérky.



5. Lícenka. Tá dodá tvári jemne ružovú farbu. Páči sa mi, keď nepoužijem veľa. Fakt len minimum. Vyzerá to dobre a hlavne nie umelo.



6. Na oči použijem tieň od Essence. Celý názov je Essence, Metal Glam Eyeshadow. Mám odtieň 06 Miss Tangerine. Veľmi ho na viečku nevidno, mne sa však páči, že sú tam jemné trblietky, ktoré ozaj vyniknú.



7. Oči zakončím špirálou. Táto je od Miss Sporty, Pump Up Booster Mascara. Každý má na ňu vlastný názor. Niekomu sa páči, niekomu nie. Ja som s ňou veľmi spokojná a myslím si, že mi riadne predĺži a zhustí riasy.



8. Ako posledné si dám rúž, teda balzam na peri. Patrí medzi moje najobľúbenejšie od prvého použitia. Je to Baby Lips, Pink Punch. Perám dodá taktiež krásnu ružovú farbu.



Týmto môj článok končí. Dúfam, že sa vám páčil :). Svoje názory mi píšte do komentárov.

9 komentárov: