piatok, 5. septembra 2014

How To Make French Braid Bracelet




Ahojte!

Spomínate si ešte na článok o Náramkovej mánií ?? Bol o tom, ako vznikli náramky z gumičiek a aké druhy vyrábam. Keďže si tieto skúsenosti z vyrábania náramkov nechcem nechať len pre seba, podelím sa s vami o jeden jednoduchý náramok. Nazýva sa French Braid Bracelet . Je veľmi jednoduchý (ako som už spomínala), no mne a aj väčšine mojej rodiny, ktorej som ho vyrábala, sa páči. Vyrobiť si ho môžete pomocou pier (pero -> na písanie :D), stojanu, prstov alebo dvoch vidličiek. Ja použijem niečo iné. Dostala som to k balíčku gumičiek zadarmo. Nepoznám však jeho názov. Ja to budem volať držiačik :D (keď by ste vedeli, ako sa to volá, píšte mi do komentárov). Nebudem tu však písať o mojom držiačiku. Vrhnime sa na návod.

Budete potrebovať:
S-clip, háčik, gumičky žltej, ružovej farby (je na vás, akú si zvolíte) a držiačik


1. krok
Začneme tým, že prvú gumičku (v tomto prípade žltú) dáme na držiačik. Pozor! Gumička musí byť na držiačiku v tvare osmičky.


2. krok
Na držiak (už ma prešla tá zdrobnenina :D) pridáme ďalšie 2 gumičky. Ako prvú ružovú, a potom žltú. Gumičky budeme pridávať už len v normálnom tvare. Tak, ako na obrázku.


3. krok
Spodnú, žltú gumičku pomocou háčika prevlečieme cez ostatné gumičky a necháme v strede.



4. krok
Pridáme ružovú gumičku.


5. krok
Teraz ide trošku zložitejšia časť, no verím, že to veľmi rýchlo pochopíte. Z ľavej strany vezmete strednú gumičku a z pravej strany dolnú gumičku. Takže vám vznikne niečo takéto.


6. krok
Pridáme gumičku žltej farby.


7. krok
Teraz príde to ťažšie. Pamätajte si! Spodnú gumičku beriete stále z tej strany, kde máte 2 gumičky nad sebou rovnaké. Takže ... z ľavej strany zoberiete spodnú gumičku a z pravej strany strednú.


8. krok
Pridáme ružovú gumičku.

9. krok
Z pravej strany zoberieme spodnú žltú a z ľavej strany strednú žltú.


10. krok
Pridáme ďalšiu gumičku (žltú). Pokračujeme tým, že znova z ľavej strany zoberieme spodnú ružovú gumičku a z pravej strany strednú ružovú gumičku.


11. krok
Keď je veľkosť náramku taká, akú ste si predstavovali, náramok ukončíme.


12. krok
Náramok ukončujeme tak, že (v tomto prípade) zase zoberieme spodnú ružovú gumičku z ľavej strany a strednú ružovú gumičku z pravej strany.


13. krok
Teraz zoberieme spodnú ružovú gumičku z ľavej strany a spodnú žltú gumičku z pravej strany.


14. krok
Poslednú žltú gumičku presunieme na druhý spoločný držiak.


15. krok
Pridáme S-clip.


16. krok
Dáme dole z držiaka.


17. krok
Pripneme aj druhú stranu.


18. krok
A náramok je hotový. Ako sa vám páči?


Ako posledné by som vám chcela povedať, že takýto návod som robila prvýkrát. Bolo to celkom ťažké, no som so sebou spokojná. Napísať všetko len s pomocou niekoľkých obrázkov naozaj nie je ľahké. Ja si však myslím, že som to zvládla, dúfam, že sa vám náramok a celý návod bude páčiť a aj trochu pomôže.
Prajem príjemné náramkovanie.

12 komentárov:

  1. Super návod!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je ake sikovne!! super!
    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve som to dneska skúšala! :) pekne nafotené!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love the Loom Bands! I follow you via GFC, now its your turn :)

    www.sophias-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hey,
    So beautifulll bracelet <3
    thanks for visiting my blog
    I am your follower now , Its your turn now :)
    xOxO

    arbbeautyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sice se mi tenlíbí tento trend vůbec nelíbí ale skvely navod :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náramek je moc krásnej, líbí se mi. Právě jsem koukala, že u nás ve večerce prodávají ty gumičky, tak že bych to mohla koupit mladší sestřičce :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Perfektny navod! :) sledujem cez GFC, ako si chcela :) velmi pekny blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéj, týmto postom si ma potešila, lebo ma práve táto mánia tiež chytila a tento druh náramku som ešte neplietla. :D Inak veľmi pekne vysvetlené a páči sa mi, že si všetko nafotila. :) Super!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja neviem, ja som tomuto fenoménu nejak nepodľahla... asi som z takýchto vecí už vyrástla.
    ale je to krásne! a tvoj návod je naozaj super! skvele si to nafotila, kebyže to skúsim raz, určite sa budem učiť od teba! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť