utorok 9. septembra 2014

Fall Makeup Look




Ahojte zlatíčka!

Ako sa máte? Ja celkom fajn. V škole mi to ide, však sa ešte neučíme. Domov chodím maximálne o jednej a vonku trávim viac času ako zvyčajne. Niekoľko kilometrové prechádzky s priateľom ... robí ma to šťastnou. Ešte šťastnejšia som, keď vidím, že ste tu vy. Moji milí čitatelia. Ľudia, ktorí čítajú naše články a komentujú ich. Neviete si predstaviť, aký to je pre mňa/nás úspech. 27! To je zatiaľ naše číslo. Tak rýchlo. Neviem si predstaviť, čo to bude o pár mesiacov... Pripravila som si pre vás teda ďalší článoček.

Už pred niekoľkými dňami som nafotila celkom obyčajné a hlaavne jednoduché jesenné líčenie. Mnoho jesenných líčení som videla aj na internete. Všetky však boli príliš tmavé a (pre mňa) nevhodné na každodenné nosenie. Chcela som niečo svetlejšie a prirodzenejšie. Použila som teda veľa jemných farieb. Vybrala som si odtiene hnedej a zlatej. Pre oživenie som tento look doplnila celkom extravagantným fialovým/silno červeným až bordovým rúžom. V prípade, že chodíte ešte (ako ja) do školy, použite takzvaný nude lipstick. Nič tým nepokazíte. Teraz už prejdem na fotky. Nechajte sa inšpirovať! :)




P.S.: Na fotkách to vyzerá celkom tmavo. No nebojte sa, nebolo :D

8 komentárov:

  1. Nádherné líčení, tohle Ti fakt moc sluší! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful pics :) Maybe we could follow each other, let me know :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení se ti opravdu povedlo. Ta výrazná rtěnka k tobě neskutečně sedí:) Rozhodně doporučuju nosit častěji, fakt ti to sekne:) Zlatou barvu v líčení používám velmi často, přijde mi, že málokterá barva oči tak zvýrazní a zároveň nevypadá lacině ani příliš výrazně :) (pokud se to s ní nepřežene)

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, veľmi si ma týmto komentárom potešila. Rúž budem určite nosiť častejšie :)

      Odstrániť