piatok 26. septembra 2014

DIY: PILLOW


Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila článok na tému DIY. Presnejšie, bude to vankúšik. Ja som to chcela vyskúšať už dávnejšie, ale nejako som zabudla :D. Preto vám tento článok prinášam až dnes. Nie je na tom nič zložité. Vrhnime sa na to!


Budeme potrebovať:
látku, lepiacu pištoľ (samozrejme s náplňami), nožnice a nejakú výplň

1.krok
Látku položíme na pracovnú plochu a rozmyslíme si, aký chceme mať vankúšik veľký.


2.krok
Látku preložíme tak, aby bola aj na spodnej, aj na vrchnej strane vankúša. Potom odstrihneme.

Ospravedlňujem sa za zaostrenie :D

3.krok
Takto odstrihnutú látku začneme lepiť po okrajoch lepiacou pištoľou. Ja som použila lepiacu pištoľ. Keď preferujete šitie, spokojne šite. Mne to však prišlo jednoduchšie, ale hlavne rýchlejšie.

 Doporučujem vložiť si niečo pod látku. Nemyslím papier. Mne sa takto lepila ku stolu. Samozrejme záleží to aj od jej druhu.

4.krok
Na konci necháme malý otvor a látku obrátime na druhú stranu.


5.krok
Vankúšik začneme napĺňať.


6.krok
Po naplnení zalepíme aj posledný otvor.


A vankúšik je hotový :)!

Dúfam, že sa vám návod páčil. Do komentov mi napíšte, či ste už niečo podobné skúšali alebo, či sa aspoň chystáte :).

5 komentárov:

  1. No to je super výrobek :) Už jsem o tom taky přemýšlela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je super a vypadá fakt krásně!

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobrý nápad zlepiť to lepiacou pištoľou, teda pre mňa super pretože nerada šijem je to strašne zdĺhavé ale zato asi kvalitnejšie... tak či tak vyskúšam, pištoľ mám ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť