štvrtok 28. augusta 2014

Náramková mánia


Milí čitatelia!



Mnohí z vás už asi počuli o náramkoch z gumičiek. Ružové, modro-biele, dúhované ... ak nie, v rýchlosti vám objasním, o čo ide. Gumičkové náramky, náramky z gumičiek alebo po anglicky rubber band bracelets vytvoril Cheong Choon Ng, malajzijský prisťahovalec čínskeho pôvodu, ktorý žije v USA. Dočítala som sa, že tento nápad vznikol práve na dovolenke, (hmm leto, už teraz mi chýba :-/) keď si všimol, ako jeho dcéry vytvárali malé náramky z gumičiek. Ako dobrý ocko, vytvoril pre ne pomôcku na uľahčenie. Takto vznikol prototyp s názvom Twist Bindz (drevená doska s klincami, na ktoré sa naťahovali gumičky a plietli pomocou háčikov).

Samozrejme tieto náramky sa nemusia vyrábať len s pomocou takzvaného Twist Bindz. Ja som (asi ako väčšina dievčat) začínala vyrábať náramky len s háčikom a gumičkami samozrejme :DD.

1.Ten najľahší sa nazýva Single Chain Bracelet.
Stačí vám niekoľko gumičiek rôznej farby, S clip a háčik

2.Ako ďalšie som začala vyrábať Fishtail Bracelets. Sú taktiež veľmi jednoduché a hlavne pekné. 

3.Môj najobľúbenejší druh náramku! Nazýva sa French Braid Bracelet. Dá sa vyrobiť ozaj na hocičom. Pomocou prstov, stoja a videla som už dokonca návod, v ktorom použili 2 vidličky. Stačí si zapamätať zopár ľahkých krokov, ktoré potom budete už len opakovať. Ja som väčšinu robila z dvoch farieb, ale zistila som, že sa to dá zo 4, ba dokonca aj zo 6. Ale teraz už ten sľubovaný náramok :).


Po niekoľkých návštevách kamarátok a sesterníc som zistila, že vyrábajú oveľa krajšie náramky ako ja. Nevedela som ako ich robia, no boli nádherné. Iné! Prezradili, že ich vytvárajú pomocou stojana so 42 držiakmi, na ktoré sa dajú gumičky rôzne nasadiť. Samozrejme, ten deň som si išla (vtedy ešte záhadný) stojan kúpiť. Hneď po príchode domov som začala študovať webstránky, pozerať videá a vymýšľať nové a nové náramky. Nie všetky boli jednoduché, no každý jeden jedinečný a krásny. Dnes mám v mojej zbierke už niekoľko rôznych rôznofarebných druhov a určite sa hodlám ešte nejaké vyrobiť poprípade darovať. Veď prečo nespraviť niekomu krajší deň darovaním takého pekného náramku?! A vám milí moji čitatelia určite odporúčam zaobstarať si či už stojan alebo len gumičky spolu s háčikmi. :) Prajem pekný večer 

PS: Prikladám ešte zopár mnou vyrobených náramkov.

4.Ladder Bracelet

5.Tripple Single Bracelet

6.Triple Link Chain Bracelet (použila som však len 2 :DD)

7.Starburst Bracelet



4 komentáre:

  1. Krásne. Ja som kedy si plietla s nitiek alebo s tým gumených šnúrok

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj! Na blogu mám soutěž o dárky z Californie! Už poběží jen pár dní, tak se jukni :-))

    http://www.thenattiness.com/2014/08/soutez-vyhraj-top-ksiltovku-sladkosti.html

    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celkem se mi tenhle letní trend líbí. Moje nejoblíbenější jsou asi ty nejlehčí. Umím sice jen ty 2 nejlehčí druhy, ale zůstávám u prvního. Jinak pěkné práce :)

    OdpovedaťOdstrániť