sobota, 30. augusta 2014

Môj nový zdravý život


Ahojte!

Neviem ako vy, no mne sa veľakrát stáva, že sa prejedám. Ten pocit, keď si dáte v "Mekáči" nejaké to riadne tučné menu, zapíjate ho ľadovou coca-colou a ako by vám nestačilo, potom si dáte ešte riadny koláč. Však čo? Horšie to už nebude. No ešte predtým, ako si stihnete vložiť posledný kúsok toho sladkého a šťavnatého kaláčika do úst, zistíte, že sa s vami niečo deje. Toto štádium je ešte ako-tak v pohode. Potom príde to nepríjemnejšie, ktoré tu rozpisovať nebudem a nakoniec (pre mňa) asi to najhoršie. Výčitky. Toľko kalórií (hlavne toľko zla) a pritom to bol len jeden obed. Niekedy som fakt zúfalá. Bolesť brucha neprechádza a dáva to zabrať aj mojej váhe.


Tu sa však pred rokom a niekoľkými mesiacmi všetko zmenilo. V ten deň nás pustili zo školy o čosi skôr. Zapla som počítač a poprihlasovala sa na všetky možné sociálne siete aké existujú. Po tom, ako som prešla Facebook, Twitter, Instagram, prišlo na rad Weheartit. Pre tých, ktorí túto stránku nepoznajú, je to niečo ako Tumblr. Nachádzajú sa tam rôzne motivačné alebo inšpiratívne obrázky. Vpravo hore zadáte hľadaný výraz a vyhodí vám to tisícky obrázkov s tým, čo ste do vyhľadávača práve napísali. Ja som tam nič nepísala. Pozerala som si všetky obrázky od rôznych autorov. V tej chvíli mi padol zrak na ženu, ktorá stála pred zrkadlom, v ruke držala činku a napínala svaly tak, ako sa len dalo. S údivom som hľadela na fotku. Nehovorím, že také fotky som ešte nikdy nevidela, no vtedy mi to prišlo úžasné. Do vyhľadávania som zadala workout a prezerala si rôzne motivačné obrázky. Chytilo ma to. Na Weheartit som strávila ešte niekoľko desiatok minút.

Rozvalená ako kysnutá buchta som si hľadala miesto na stoličke a rozmýšľala, čo mám teraz robiť. Ísť do toho alebo neísť. V tej chvíli som nemohla nič stratiť. Obliekla som si šortky, športovú podprsenku (tú som dovtedy ešte nepoužila), pohodlné tričko a obula nie celkom vhodné topánky, no v tej chvíli to bolo jedno. Idem pre seba niečo urobiť! Vybrala som mobil, zapla YouTube a hľadala. Rozhodla som sa vyskúšať video s názvom 8 minutes ABS workout. Znelo to zaujímavo a pri hľadaní to vyskočilo ako prvé. Rozcvička nebola žiadna (však načo? :D) a išla som rovno na vec. Dievča, ktoré cvičí 3x za týždeň len na telesnej, sa teraz chystá zvládnuť video s posilňovacím cvičením dokonca na brucho! Pýtate sa či som to zvládla? Moja odpoveď je nie. Riadna bolesť prišla už pri treťom cviku a tak som si (či som chcela alebo nie) musela dať prestávku. Pri prestávke a pití minerálnej vody som si povedala, že to zvládnem. Tak aj bolo. Dokončila som to a bola na seba nesmierne hrdá. Neviem, či sa to stáva každému, no už po tomto prvom cviku som sa postavila pred zrkadlo a kontrolovala ako sú na tom moje svaly a či už náhodou nenarástli :DD. Sklamaná som odišla do kuchyne, vybrala porciu vyprážaného syra s hranolkami, dala ich zohriať, pridala tatársku omáčku a sadla s k jedálenskému stolu, kde som mala túto porciu extra nezdravého jedla zjesť. Poviem vám však, že to sa nestalo J. Povedala som si, že keď chcem byť krásna, žiť zdravo a vyzerať dobre, musím zmeniť aj svoje stravovacie návyky.


Odvtedy sa snažím zdravo jesť a cvičiť. Nehovorím, že si sem-tam nedám niečo nezdravé, no nemám už také výčitky, lebo viem, že to na ďalší deň spálim či už doma alebo v posilňovni. Zaobstarala som si aj stacionárny bicykel, a tak mám o jednu pomôcku naviac. Prebehlo už mnoho dní odkedy som začala prvýkrát cvičiť, no vôbec to neľutujem. Určite to odporúčam aj vám. A pre tých, ktorých demotivuje to, že výsledky ešte nie sú celkom vidieť odkazujem jediné: Nebojte! Neprestávajte cvičiť a oni sa dostavia.

A ako ste na tom s cvičením vy? :)

1 komentár:

  1. congrats on that dear!! :D

    New post on the blog sweetie!
    http://michaelmacalos.com

    OdpovedaťOdstrániť