nedeľa, 3. novembra 2013

SUNSET MAKE-UP

Sunset Make-up. Tak som pomenovala dnešný článok, ktorý nevznikol len tak náhodne. Ako som vám spomínala, chcela som ísť niekde odfotiť ten outfit. Samozrejme mi to nevyšlo. Nie že by sa mi nechcelo, ale počasie mi to nedovolilo. Prší už dobrý tretí deň a taká je aj moja nálada. Ale aby som vás nesklamala, pripravila som článok a sviežo sa nalíčila. Neverím, že niekto z vás ešte nevidel ten úžasný letný západ slnka, kedy je celá obloha nádherne sfarbená. Ja osobne takéto letné chvíľky milujem. A preto aby som trochu odohnala toto počasie (aj keď tomu už nič nepomôže), vybrala som tie najkrajšie očné tiene aké mám, trochu sa pohrala s farbami a výsledok už môžete vidieť sami. S fotkami som celkom spokojná (a veľmi hrdá na svoj malý Nikon :) ). Dúfam, že vás to aspoň trošku poteší. Ja som sa vyhrala až až. Keď by ste chceli aby som urobila ešte nejaký iný make-up dajte mi vedieť v komentári :)). Prajem príjemný zvyšok nedele :).

1 komentár: