utorok, 26. novembra 2013

NOVEMBER FAVOURITES


Ahojte! :)
Ako sa vám darí v poslednom novembrovom týždni? Mne úžasne. Tak chorá ako som teraz som už dávno nebola. Celé dni ležím v posteli, pozerám všetky časti seriálu Arrow a pripravujem nové príspevky pre vás :). Na dnes som si nachystala príspevok November Favourites. O čo vlastne ide? Je to príspevok o veciach, ktoré som si za mesiac november obľúbila. Fotiek je strášne veľa, tak sa máte na čo tešiť. Ako som vám už minule spomenula, objavia sa tu aj tie najúžasnejšie, najpohodlnejšie a najkrajšie rifle z článku new in.Dúfam, že sa nenahneváte.
 EMMA nesmie nikdy chýbať :).
 Umelé riasy.
 Milka OREO.
 FRUGO (úplne som závislá)
 Rimmel Match Perfection- tie z vás, ktoré ho majú, vedia aký je úžasný
 Lilien Provital Nail Polish Remover- na tento odlakovač som narazila úplne náhodne v Tescu a som s ním maximálne spokojná :)
 H&M Lipstick and Lipgloss
 Zimná edícia Lentiliek (ani neviete ako ich milujem)
 Astor špirála /Volume Diva Curve me Sexy/
Čierne rifle- H&M

A ako posledné sú to moje dve obľúbené pesničky :)
 One Direction- Story of my life
Celeste Buckingham- Crushin´my fairytale

                                                                                                Prajem pekný večer Vaša Dada

9 komentárov:

  1. Arrow je úžasný seriál ! :) Hrozne chcem, aby boli Oliver a Felicity raz spolu.

    Oreo milku som ešte nemala, ale keďže oreo samo o sebé zbožňujem a už vôbec nehovoriac o milke... snáď ju čoskoro ochutnám :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oreo chocolate, dala bych si :D

    PS: Pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milka oreo je skvela :D a lentilky v tom obale som ešte nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeee, tie lentilky sú naprosto dokonalé!! :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milka oreo je nejlepší <333 A rifle jsou pěkné!
    http://tonyhumble.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť