nedeľa 24. novembra 2013

NEW IN


Ahojte :)
New in články sú jedny z mojich najobľúbenejších. Mám rada, keď ma baby inšpirujú vecami, ktoré si kúpili. Dnes budem ja inšpirovať vás. Tento týždeň som si kúpila 3 veci, s ktorými som spokojná až až. Prvou z nich sú black jeans :) (neviem prečo to píšem po anglicky :DD). Mohli ste ich vidieť aj v outfite a myslím, že sa na blogu neobjavili posledný krát. Sú veľmi pohodlné a čierne mi v mojej zbierke už dosť dlhú dobu chýbali (dokonca boli aj na wish liste!! - škrtám). Najviac sa mi páči, že je možné nosiť ich k rôznym farebným kombináciám. Ďalšia novinka alebo ďalšie novinky sú topánky. Ja som sa do nich úplne zamilovala. Jedny sú úžasné tenisky. Ja ich vlastne neviem ani opísať také sú krásne. Keby som mohla, tak s nimi aj spím :D. Tie druhé sú nádherné čierne s vysokým opätkom, na vrchu s kožušinkou. Nosia sa neuveriteľne pohodlne a ich kúpu každej z vás odporúčam. Samozrejme teraz už musím šetriť, aby som mohla rodičom a kamarátom kúpiť vianočné darčeky. Ako ste na tom vy? Už ste niečo rodičom/kamarátom kúpili?

Prajem ešte pekný večer. Vaša Dada :)

4 komentáre:

  1. ty kalhoty jsou totalne bozi,taky bych nejaky podobny potrebovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty kalhoty jsou totalne bozi,taky bych nejaky podobny potrebovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky by se mi líbily nějaké černé kalhoty :) Super new in :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja mám veľmi rada články "New in" :) Nohavice sú supiš :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť