sobota, 9. novembra 2013

NEW IN - EARRINGS

Určite to poznáte aj vy. Rozhodnete sa ísť nakupovať oblečenie a z obchodu odídete s niekoľkými pármi náušníc. Mne sa to stalo včera. Išla som do obchodu s tým, že si kúpim niečo, čo by ma mohlo potešiť. Najlepšia vec pre dievča je samozrejme nejaké oblečenie alebo topánky. Ale keďže som nič čo by padlo mojej malej osôbke do oka nenašla, zmierila som sa s tým, že si nič nekúpim. Potom prišla tá nádherná chvíľa. Bola som v raji náušníc. A aby som odišla s niečím, čo by poprípade mohlo pomôcť môjmu výzoru, vybrala som si 4 páry nádherných náušníc. Kúpila som si 2 páry s vianočným motívom, keďže sa na tieto sviatky veľmi, veľmi teším. Ale ako som potom zistila, takéto náušnice sa dajú vytvoriť aj doma. Takže mi dajte vedieť či by ste chceli niečo ako DIY :)). Tie ostatné sú síce veľmi jednoduché, ale o to viac pekné. Už teraz rozmýšľam, kde ich budem nosiť. Majte sa krásne :)).

 Keď som videla aj tieto čierne, hneď som si ich musela zobrať.
No a k týmto by som vám mohla urobiť návod, ako si ich môžete urobiť sami v pohodlí domova :).

2 komentáre:

  1. úú takové všechno Vánoční, to se mi líbí, ráda si kupuju doplňky podle období :)) ty první se mi moc nelíbí, ale jsou moc veselé, nejkrásnější jsou ty druhé♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. so pretty earrings!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpovedaťOdstrániť