sobota 16. novembra 2013

INSPIRATION


Ahojte milí moji čitatelia :)!
Rozhodla som sa, že sobotné dni budem nazývať tvorivé dni. A prečo? Lebo je to jediný deň v týždni, kedy sa môžem naplno venovať blogu. Ani vám neviem povedať koľko článkov som si dnes dopredu nachystala (teda aspoň rozmýšľala o nich a zajtra ich nafotím :)). Ten dnešný je taká malá nechtová inšpirácia. Na stránke weheartit som vyhľadávala rôzne vzory, farby a hocičo iné. Samozrejme nechcela som byť až taká zlá, že by som vám neukázala ani jednu fotku. Ja mám rada skôr tmavé farby, no tu je väčšina svetlých (neviem prečo, ale mne sa dnes páčili viac také farby) :). Uvidím, ktoré ešte vyskúšam.

9 komentárov:

  1. náádhernee! :) tie druhe sú strašne cuute :) kiež by mi niekto urobil takú peknú manikúru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie druhe su ake krasne! Ale na bezne denne nosenie sa mi najviac pacia piate a deviate, tie su fakt pekne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám strašně ráda laky podobné tomu hnědému (předposlední obrázek). Pěkná inspirace. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa strašne páčia tie druhé, pripomínajú mi zimu, ktorá by už konečne mohla prísť :-).

    thecityoffashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. strašne krásne :O kukni si ak chceš môžeme sa vzájomne sledovať http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie čisto čierne nechty sú TOP! Mohla by s pridať aj nejaké tie Vianočné nechty ;) ( pomohla by si mi pri výbere) :DD ( sledujem tvoj blog je fakt dobrý)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já sama si nehty moc nedělám, protože jsem pěkná patlalka, ale ráda se koukám na obrázky, když to někdo umí. No nejvíc se mi líbí ta první fotka s prstýnkama :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť