streda 6. novembra 2013

DARK EYES

Áno, áno, áno. Ako môžete vidieť pridávam ďalší make-up článok. Musím sa priznať, že takéto články čítam najradšej a preto sa tu budú objavovať dosť často (prosím nič mi za to neurobte! :D). Vybrala som tmavšie farby a vyskúšala (s malou pomocou) niečo nové. Bohužiaľ minimum času mi ani nedovoľuje rozmýšľať nad niečim iným ako tvorením článkov v priestoroch môjho domu. V škole máme toho teraz celkom dosť a popravde neviem kde mi hlava stojí. Dnes som dokonca prišla okolo 13:30 a skončila som pred chvíľou. Samozrejme hneď ako sa táto situácia skončí povymýšľam články aj iného typu. Zatiaľ sa musíte uspokojiť aspoň s týmto :)). Aaa zajtra mám po prázdninách ďalší nácvik na venček tak držte palce! :)

7 komentárov:

  1. Mne sa to paci, mas krasny tvar obocia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne nalicena:)

    PS: Zapoj se do me giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie oči sú nádherné ;) milujem túto farebnú kombináciu *-*

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť