utorok, 29. októbra 2013

...

Zlý, zlý, zlý deň. Aj mne sa to stalo. Ale pekne po poriadku. V minulosti mi nešlo do hlavy, ako sa niektorým blogerkám nemôže vydariť fotenie. Žeby z toho nevznikli ani 2 pekné fotky? Neverím!! Ja som vám dnes chcela ukázať moje líčenie, ktoré myslím, že sa celkom podarilo. Zobrala som fotoaparát a začala fotiť. Nemôžem povedať, že by mi to išlo zle. Zo začiatku som bola celkom spokojná a fotky sa len množili a množili. Potom prišiel ten problém. Keď som ich všetky popresúvala a začala pozorne prehliadať prišla som na to, že nemám dobrú ani jednu fotku. Fajn, fajn klamem. Jedna je dobrá (som šikovná ja viem). Bohužiaľ nikto nie je dokonalý a bojím sa, že takéto veci sa mi budú stávať aj v budúcnosti (asi sa začnem modliť). Profesionálka nie som a s tým sa jednoducho musíte naučiť žiť :D! Poviem vám aspoň o mojich plánoch. Prázdniny sa začali a ja mám chuť ísť pofotiť zopár outfitov (zatiaľ je to ešte len chuť :D). Neviem kde, kedy a ani ako. Jedno však viem! Moja zlomená ruka mi to žiaľ zatiaľ nepovoľuje a budem mať určite ešte plno času na rozmyslenie. Dúfam však, že sa mi podarí výber oblečenia i nafotenie fotiek. Posledné info je stránka na Facebooku. Budem rada za každý like poprípade zdieľanie. A konečne tá jedna očakávaná fotka :D! Môj dokonalý účes :).

7 komentárov:

  1. Účes vypadá vážně moc dobře! :)
    A vůbec si s tím nelam hlavu, tohle je naprosto běžné (aspoň u mě, že ze 300 fotek jsou použitelné jen dvě :D ;)

    btw. Jsem tvůj nový follower, followneš zpátky?;)
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to vyzera super profesionalne!

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to neskutečně dobře :) Jak zkušeně udělané :))))) Hrozně moc se mi líbí tvůj blog a proto tě budu sledovat každičký den aby mi nic neuniklo!! :))) Mimochodem ten design, mě opravdu uchvátil a ty jsi moc krásná Darinko :))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi potešilo :) ... dúfam, že ťa nezklamem :D :)

      Odstrániť
  4. Učes je moc fajn! :)
    To se mi stalo zatím parkrat, ale vždy jsem byla strašně vytočena, že z tolika fotek byly fajn třeba jen 2 :D.

    OdpovedaťOdstrániť